Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

DSTT en nieuwere games
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: DSTT en nieuwere games

DSTT en nieuwere games 4 maanden geleden #57252

Heeft er iemand al firmware voor de DSTT die ook geschikt is om het spel "professor layton en de melodie van het spook" te kunnen spelen.

Ik heb al een aantal ander firmware's gehad alleen bij elk verschillend type firmware krijg ik de zelfde fout als ik het spel wil starten namelijke "load rom errcode = -4".

Ik weet dat DSTT geen nieuwe firmware meer maakt, maar heb ook al een aantal alternative geprobeerd alleen nog geen sucess. Heeft iemand van jullie hem wel aan de praat kunnen krijgen.

Alvast bedankt.
  • nitro
  • Afwezig
  • Bekende
Discussie gesloten.

Re: DSTT en nieuwere games 4 maanden geleden #57259

ik denk als ze geen firmware mee maken dat je een nieuwe kaart aan moet schaffen ik zelf verkoop altijd de ak2i en die is ook altijd up to date voor de nieuwste firmware ben zelf ook niet zo gek van dstt

gr DarkQ
  • DarkQ
  • Afwezig
  • Moderator
Discussie gesloten.

Re: DSTT en nieuwere games 4 maanden geleden #57282

Ik heb nooit problemen gehad met DSTT en ik gebruikte op een gegeven moment de CFW van DSTT (ben even de naam vergeten) alleen alle software die ik kan draaien op de DSTT kaart waren allemaal zonder sucsess. Dus ik dacht misschien dat iemand hier wel een manier heeft gevonden om het aan het werk te krijgen.
  • nitro
  • Afwezig
  • Bekende
Discussie gesloten.

Re: DSTT en nieuwere games 4 maanden geleden #57298

denk niet dat de dsst een andere software kan draaien heb je al op hun site gekeken
  • DarkQ
  • Afwezig
  • Moderator
Discussie gesloten.

Re: DSTT en nieuwere games 4 maanden geleden #57301

is dit spel geen dsi spel wat gebruik wil maken van de camera oid ?
en dsi enhanched games wil dan niet herkend worden omdat de dstt kaart alleen ds roms kent
ik had het met een m3 zero kaartje
nadat ik hiervan de firmware geupdate had voor dsi (niet de systeemsoftware) toen werkte het pas
Nu heb ik een dsi flashkaartje die backwards compatible is met een ds .. en dan werkt het wel ..
Dus wat heb ik hier van geleerd .. dat dsi games niet werken in ds fashkaartjes..
Dus systeem software updaten als het nog te vinden is zal dan niet werken voor dat type games
Ik weet niet od dit allemaal klopt maar het zijn wel mijn bevindingen .. en logiesch ook als je er over nadenkt
  • RiveN
  • Afwezig
  • Gevorderder
Discussie gesloten.

Re: DSTT en nieuwere games 4 maanden geleden #57303

Heb je al op Google gekeken wat die code betekent die error
  • DarkQ
  • Afwezig
  • Moderator
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1